mandag 14. februar 2011

Bursdagskort (KK12)

Da har jeg laget ett posekort til utfordringen hos Kreative Krumspring : 1-2-3

1 metallpynt: en charmsramme med tall i, hvor jeg har hatt over clear crackle
2 bånd: ett som er festet i charmsen, og en som ligger under bildet over ostekluten
3 mønsterark

Det nyydelige bildet har jeg funnet på Deviant art. Paraplyen har jeg klippet ut fra ett mønsterark, sommerfuglen er fra en fiskars punch...En hjerteserviett ligger halveis under mønsterarkene. Den og ostekluten er kjøpt hos Happy Hobby.




Jeg var også så heldig at jeg vant hos Scrappehuset i dag!!! Kjempegøy! Jeg vant en stempelplate fra Det lille ekstra. Gleder meg kjempemasse til den dukker opp i posten!!En god start på uka :)

5 kommentarer:

  1. Så artig at du viser et kort med ostekluter, når manb ser artikkelen vår i dag :D

    Grattis som vinner - kos deg med premien og ha en fin uke :)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort, fint bilde og flott pyntet.
    ha en fin kveld, klem :)

    SvarSlett
  3. Et lekkert kort og nydelig pyntet:)

    SvarSlett
  4. Så nydelig bilde, og flotte detaljer på kortet. Herlig å bruke en paraply

    SvarSlett
  5. Nydelig og delikat kort!! Tusen takk for bidraget!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails