søndag 13. februar 2011

Morsdag bokeske-kort

Vintage utfordring nr16 er å lage en bok etter Sannes tutorial inne på siden dems :)


Jeg klundra litt med første forsøket, og fant ut at jeg måtte kjøpe meg Scor-pal, og da gikk det mye lettere! :) Denne skal mamma få senere i dag, når jeg orker å dra meg ut i kulda. Ble visst plutselig -26 her...brr.....godt en har mulighet til å fyre med ved!

Ønsker alle mødre som er innom en god morsdag, nyt den!! :)

Innsiden....har brukt det nydelige arket fra Fika serien til Maja design... Skal fylles med sjokolade selvsagt ;)


Jeg syns det ble litt kjedelig med hvite "boksider" så...det fant jeg ut litt for sent egentlig, etter jeg var ferdig med bokdelen, så brukte jeg Tim Holtz tape og dyttet det inn i sprekkene...hihi....og svertet selvsagt :)


Foldene på bokryggen ble visst lagt feil vei...Gjorde det ikke helt som i tutorialen, for jeg har som regel ikke tid til at ting skal tørke...:) Pusset ryggen og rundt bokomslaget med sandpapir.


På forsiden har jeg brukt stempel fra Stempelglede! Litt osteklut og perlebånd og blomster fra woc,halvperler, en søt kanincharm og en hjerteserviett.


Det var veldig gøy å lage slik, så det blir nok flere etterhvert,men kanskje i en litt større utgave, synd den ble litt for liten :)
Takk for at du stikker innom og kikker, og for eventuelle kommentarer! Det setter jeg stor pris på :)

9 kommentarer:

  1. WOW så nydelig denne bokesken var. Tenker moren blir glad for denne. Mange fine detaljer..og jammen var det kaldt hos deg.....

    SvarSlett
  2. For en kjempe nydelig bok-eske. Nydelige farger og flott pyntet.
    Koselig stempel tekst.
    Ha en flott morsdag.

    SvarSlett
  3. den var nydelig!!!!!
    skal prøve meg på en sånn bok jeg og, men er ikke kommet så langt enda....
    ha en flott morsdag. klem pia

    SvarSlett
  4. Ååååå så vakker bokeske!! Nydelig pyntet og lekkert hjerte med perler og bånd rundt!Stilig med osteklut!

    Tusen takk for du deltar på Vintage utfordring!

    Klem Mett

    SvarSlett
  5. Sååå nydelig! Har veldig lyst til å prøve meg på en jeg og ... :)

    SvarSlett
  6. Åhh hvor lækker din bog er blevet. Jeg er vild med papirerne. Har endnu ikke turdet bruge mine maja ark. De ligger stadig og bliver nærstuderet og aet. :)

    tak for din deltagelse hos vintageudfordringen.

    SvarSlett
  7. Åhh hvor er din bog-æske dog vidunderlig. Jeg er vild med maja papirerne. tak fordi du har lyst at være med på min udfordring.
    KH Sanne

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails