tirsdag 15. februar 2011

Moulin Rouge......

Scrappehusets utfordring: Man skal la seg inspirere av Moulin Rouge,hvor rødt skal være fremtredende....

Er ikke så lenge siden jeg kjøpte en stoor bit med osteklut fra HappyHobby, og jeg har visst brukt det på nesten alt jeg har lagd.(må kjøpe mer snart!) Denne Loen var ingen unntak! Her er det osteklut hele veien :) Brukt distress fire brick stempelpute på den.
Bildet er av meg for 11 år siden og 20 kg siden (hjeeelp!!) Vurderer å henge denne på kjøkkenet for inspirasjon...hehe...skulle gjerne ha gått ned igjen de kiloene for å si det sånn... men er litt lat...vil heller bruke tiden på å scrappe enn å trene ;) Bildet er tatt i Rhodos, hvor jeg var med ei venninne dit i 14 dager. Jeg har aldri vært så brun hverken før eller senere :)

7 kommentarer:

  1. Så lekker den ble :D Jeg "må" nok ha sånne ostekluter jeg og ....hihi!
    Klem Stine! (pigalopp)

    SvarSlett
  2. kjempetøff. osteklut er den nye trenden det nå ser jeg. hihi
    ha en flott dag. klem pia

    SvarSlett
  3. Så stilig denne ble ;)
    klem :)

    SvarSlett
  4. Utrolig kult!!!
    En skikkelig C&S-LO , med osteklut!!! KNALL!
    Digger oppsettet ditt!
    Takk for lekkert bidrag!!

    SvarSlett
  5. Så utrolig fresh du var da. Matcher LOen på en prikk! :D
    Knalltøft med den ostekluten, har fortsatt ikke prøvd den , men skjønner jo at jeg må. ;)

    Herlig og spenstig bidrag, takk for at du deltar. :D

    SvarSlett
  6. WOW WOW - digger hvordan du har brukt ostekluten!! Så stilig!!:)

    SvarSlett
  7. Wow så kul denne var- skikkelig flott med de osteklutene altså. Tror jeg må gå til innkjøp av sånne alså.

    Ha en fin dag....

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails