onsdag 6. februar 2019

Eksplosjonskort

Hei!
Her har jeg laget ett eksplosjonskort til ett bryllup! Syns disse er så flotte å gi bort.



På toppen av boksen har jeg limt sammen to hjerter (som kommer fra diesen hjerte 4), slik at de ble stående. Og jeg elsker fonten fra "gratulerer" diesen (som egentlig hører sammen med en vintag!) Kjekt med flere bruksområder. 




På innsiden har jeg også brukt Hjerte 4 diesen i midten, to hjerter limt sammen slik at de står oppreist i midten av esken.




Kjekke tags laget med tag dies og fine stempeltekster fra platen Brudepar!







Takk for at du kikker innom! Håper du fant litt inspirasjon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails