onsdag 20. februar 2019

Dress kort

Hei!
Har dere sett alle de fantastiske flotte nyhetene som Papirdesign har kommet med? Deriblant en dress-dies! Meget kult! Her har jeg laget ett dress kort med nettopp denne diesen!

Jeg har latt meg inspirere av Moods of Norway dressene og gikk all inn med dette kule nye mønsterarket! Ble det ikke stilig!? Og litt gull detaljer gjorde susen! 

Chevron arket er baksiden på mønsterark med tohjuling. Når jeg brettet inn kragene på dressen, så kom disse frem. Derfor løste jeg det enkelt ved å bruke washi-tape på dress kragen!


Innsiden er holdt helt enkel


Produktliste:
Ark:

Ungdommelig "Tohjuling", turkis PD1900008
Stempel:
Nesten mann PD14964
Dies:
Dress PD19303
Kjære konfirmant PD 15126

Takk for at du kikket innom! Klem fra meg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails