onsdag 18. januar 2017

Sjokoladekort til venninner

Hei på dere!

Jeg lager litt forskjellig på bestilling, og her er noen sjokoladekort jeg laget for ei som skulle gi disse til venninnene sine. Hun hadde også ønske om teksten " venninner er som vin, bedre og bedre for hvert år"

Og vi scrappere har vel alt til ethvert ønske, ikke sant? hihi... På stempelet fra Kort og Godt, står det:  "Du er som en osv", jeg bare maskerte bort ordet "Du", og skrev ut ordet venninner selv og la over. Fungerte jo fint det :) 

Det lekre mønsterarket er fra StudioLight og heter: "sweet romance".
 Chipboarden over bildet, har jeg klipt i to...og er fra Wycinanka. Blomstene er fra I am Roses, sommerfuglene er en dies fra Marianne Dies.


Mal til 200 grams sjokoladekort finner du her












Marianne dies og StudioLight forhandles av Global Hobby og Kunst


Takk for at du tittet innom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails