onsdag 25. januar 2017

Bordkalender

Dette innlegget kan også leses hos Scrappelyst!

Heisann!

I dag vil jeg vise dere tre bordkalendre for 2017, som jeg har laget!


 Den første her har jeg laget til mannen min, som han kan ha på jobben :)
.

Jeg har brukt fremgangsmåten til ett vanlig staffelikort. 
Jeg har også limt fast en post it blokk på innsiden. Kjekt å ha :)
Selve kalenderen er tredd i sytråd, i håp om at det skal bli enkelt å rive av hvert ark. 



Materialliste:
Mønsterark: Papirdesign
Kalender: ark fra Papirdesign
Chipboard: tekst og tre fra Scrapiniec.
Klistremerke: "life goes on" fra 7 dots
Tall: thickers


Her kommer det to til, som jeg har laget på bestilling! Her har jeg valgt å bruke klyper fra Tim Holtz til å holde selve kalender arkene.


Her har jeg også brukt mønsterark fra Papirdesign og en silhouette jente-dies fra Papirdesign. 
Chipboard fra Scrapiniec







Takk for at du kikket innom!

2 kommentarer:

  1. Staffelikort til kalender, ja - det var en fin variant! Må kanskje lage en sånn også, lurt med notatblokk til.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails