lørdag 5. desember 2015

Ny utfordring hos Scrappelyst: Bruk punch/dies



Siden det snart nærmer seg jul, så har jeg laget ett julekort! Jeg har da valgt å bruke lekre Studiolight ark og motiv i blåtoner. Konvoluttene var på ett studiolight klippeark. Over de har jeg stemplet med ett Staz poststempel, "Jul-deilig er jorden". Jeg har pyntet med en kaffetag, snøkrystallcharm, snøkrystall rosette fra TH, chipboard fra wycinanka som er svertet. Jeg har brukt diesen "snow flurries" på kanten av skrivefeltet inni posen, snøkrystaller fra Marianne design og "Julehilsen" dies fra Papirdesign. De to sistnevnte er stanset ut i mosegummi. MD og mosegummi forhandles av Global Hobby og Kunst.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails