torsdag 3. desember 2015

Julehilsen

Dette innlegget kan også leses hos Scrappelyst!

Hei! I dag har jeg lyst til å vise dere tre lollipop kort jeg har laget. 
Disse er jo så kjekke å lage! Kjempefine å gi bort til jul!


Jeg har bygget den opp med flere lag. Først en kakeserviett, en sirkel stanset ut med Spellbinders "Triple tear" dies, deretter en mindre kakeserviett og til slutt en rosette stanset ut med Tim Holtz die.
Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign sin nye serie"Til ettertanke", og syntes det da var nok å pynte med den lekre diesen dems: Julehilsen på toppen! Denne er stanset ut i mosegummi.
Under "lollipopen" har jeg pyntet med en sløyfe, stanset ut med Marianne Design: large bow set. Pyntet med en perlebrad i midten og en charm.


God Jul diesen er også fra Papirdesign.




Ønsker deg en kreativ dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails