mandag 5. oktober 2015

Ny utfordring hos Scrappelyst:Knapper!

Da er det tid for en ny utfordring hos Scrappelyst! Og denne gangen vil vi se knapper! Sleng deg med! Du finner utfordringen HER!

Til denne utfordringen valgte jeg å dekorere en clipboard som jeg har kjøpt hos Søstrene Grene. Denne skal henge over pulten min, med en oversikt på frister over innleveringer jeg har. Jeg har brukt to stilige A5 mønsterark fra Marianne Design - Vintage journey. Disse passer perfekt til reise/ferie prosjekter, men jeg syns det også var kult å bruke de på dette prosjektet.  Jeg har fargelagt Insta Tilda med distress reinkere. Motivet er stanset ut med sømsirkeldies fra La-la Land. Siden jeg er glad i gamle folkevogner, så passet det perfekt å pynte med VW buss diesen fra Marianne Design. Digger den! Jeg har brukt frantage embossingpulver over den. Den lekre paraplyen er også en dies fra MD(LR 0263). Ellers har jeg brukt doily dies fra cheery lynn, splitters and splat dies fra TH, diverse blomster,sugerør, hjerter fra wycinanka, LOVE binders fra Freckled fawn, Og IKKE minst!Knapper!

Marianne Design produkter og Wycinanka chipboard distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails