lørdag 22. november 2014

Vi teller ned til desember...julegaver!

 I Scrappelyst bloggen i dag, handler det om hjemmelagede julegavetips!

 Her har jeg pyntet noen krukker fra Søstrene Grene. Veldig enkelt med en papirserviett, hyssing, roser fra  I am Roses. og hjerteseglklistremerke fra TGR. Hjemmelaget taco krydder oppskrift fant jeg hos Trines matblogg.  Kakaostrø er mini marshmallows. Søte gaver til stor og liten. 



Her har jeg pyntet en ferdig postkasse i stiv papp fra Panduro. Jeg har brukt ark fra Maja design og Pion design (fjorårets kolleksjoner) . De to lekre chipboardene er fra Wycinanka. Jeg har ellers brukt konvolutt dies fra QK og floral oval dies fra Spellbinders. Kjekt med en slik postkasse til å oppbevare årets julekort i!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails