torsdag 20. november 2014

PL-side til utfordring hos Project Life Norge


Project Life Norge har en gjestedesigner utfordring gående nå  hvor oppgaven er:"Lag en side med action eller sport, og la gjerne fargene blå, lilla, orange eller grønn synes godt!"

Jeg har brukt fargene lilla,blå og grønn. Og ble veldig godt fornøyd med denne fargekombinasjonen :) Ikke så mye sport her, men forskjellige aktiviteter jentene gjorde på campingplassen vi bodde på i sommer. I en såkalt "luksus"hytte, med eget bad ;) 
"Vi er her nu" var ett skilt som var på veggen ved ett bussholdestopp. Syns det var litt kult, så det måtte jeg ta bilde av. Og ja, jeg tenkte scrapping når jeg tok bilde...hehe :)

Jeg har brukt PL kort fra to forskjellige kit, washi tape, dotter, klistrealpha, teksten "super" er ett heidi swapp klistremerke, stjerne fra Heidi Swapp, litt sytråd og noen fjær :) 
#stemplene er fra Staz. 






5 kommentarer:

  1. Underbar sida i läcker lila färgställning! Flott!

    SvarSlett
  2. Kjempetøff pl-side Ann Kristin.
    Herlige farger! :)

    SvarSlett
  3. Flott side, med en veldig fin fargekombinasjon :)
    Takk for at du deltar på GDT-utfordringen vår :)

    SvarSlett
  4. Flotte sider med flotte farger.
    Hvilke kit er det du har brukt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Tror det er midnight og strawberry

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails