søndag 12. januar 2014

Lekestund

I stumbled over a sketch at sketchabilities , that I just had to scrap! A cool sketch :)

This picture is from 2007.... the time flies too fast.....

Materialliste:
Bakgrunnsarket er fra Kaiser Craft "stained" hvor jeg har splættet rundt med hvit Heidi Swapp color shine. Snakkeboblene og pilarket er ett tosidig ark fra Simple Stories "Rise and shine". Snakkeboblene med ord i er fra Pebbles "Hello". Glasskrukken er klippet ut fra ett ark fra American crafts. Fjæra klippet jeg av en ferdig pyntet tag av Amercan crafts. Litt resteark fikk jeg også brukt :) Og endelig fikk jeg brukt noen knapper. Jeg er ikke så flink til å bruke det på prosjektene mine, men jeg har en haug med de etter at jeg arvet knappesamlingen fra søstera mi.

Thanks for stopping by. Wishing you a nice day! :)











4 kommentarer:

  1. Så fargerik og artig denne var ! :)
    Er det tekstbobler opp ned ? Uansett, så kult !! Herlig med så mye farger ! :)
    Ønsker deg en fortsatt fin helg :)

    SvarSlett
  2. Beautiful layout! Adorable photo and I love the splatters in the bg! Thanks for playing along w/sketch #106 at sketchabilities!

    SvarSlett
  3. I love your colorful page :)
    thanks for playing with us at Sketchabilities :)

    SvarSlett
  4. So pretty!!! love this photo!!! Thanks for playing along at Sketchabilities!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails