lørdag 29. januar 2011

KK10-Blomster og tape

I Kreative Krumsprings utfordring nr10 skal man bruke tape og blomster.

Dette er min siste side i lettersize albumet til tantebarnet mitt(28 sider ble det totalt...) Håper både han og moren hans blir fornøyd :)

Jeg har brukt forskjellige tape tissues fra Tim Holtz,krøllet de og brukt blå dabber oppå. Jeg har brukt blomster fra Prima,bladet fra woc,en charm, en metallknapp(?) jeg kjøpte hos unik hobby, vinyl thickers...kafferingstempel fra magnolia...




tusen takk til de som har lagt seg til som følger, og for de kommentarene jeg får. Det setter jeg stor pris på :)

7 kommentarer:

  1. Denne ble kjempeflott. Stilig med det oppdelte bildet.
    klem :)

    SvarSlett
  2. Så stilig layout. Kult hvordan du har brukt tape. Ha en fin lørdag. Klem

    SvarSlett
  3. Stilig og guttete LO! Koslig at du ble med på utfordringen!!

    SvarSlett
  4. For en herlig og kreativ LO du har lagd. Moro å se slike kreative løsninger

    SvarSlett
  5. Så stilig det ble med tapen, kjempe flott gutte LO :)

    SvarSlett
  6. kjempekul. tøft med oppdelt bilde og tøff pynt.
    ha en flott helg. klem pia

    SvarSlett
  7. Du er vår favoritt. Sjekk Kreative krumspring

    http://kreative-krumspring.blogspot.com/

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails