lørdag 11. april 2020

PL-side fra Dyreparken


Til denne oppgaven valgte jeg å lage en PL-side. Det er bare Sååå lenge siden sist! Det er jo såklart litt rart å scrappe familiebilder, siden vi ble skilt for snart 2 år siden. Men albumet må jo lages uansett.

 Jeg har brukt kun ett mønsterark til alle lommene! Fra den nye serien til Papirdesign; "Håpefull"! En nydelig serie! Blomstene er klippet ut fra ett annet ark i samme serie, er de ikke nyyydelige? Jeg har også brukt noen av de nye klistremerkene fra Papirdesign, som f.eks "Smellvakker" som er på bildet av grisen. Da Matilde ønsker seg en slik gris! :) "Ferie" er chipboard i tre fra Papirdesign, dottene er også derfra! Så passet det også å få brukt reve-diesen fra Sizzix igjen! Den er jo så søt, så veldig kjekt å få brukt den i fett passende tema :) Jeg har brukt litt trekanter her og der, og sirkler(dotter) som geometriske former! PL- lommen er fra Becky Higgins, Design K.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails