torsdag 5. desember 2019

Pakkelapper til jul

Da er det klart for årets siste utfordring hos Scrappelyst: jul! Bli med da vel!

Til jul trenger man jo pakkelapper! Så da har jeg laget disse til denne utfordringen. 
Jeg har stanset ut juletrær med en dies fra Marianne Design. Denne har jeg hatt i mange år og er en av mine jule-favorittdies! Jeg har stanset de ut i grønn bølgepapp fra Folia! Pyntet med litt hyssing, hjerter fra en punch og Juleklem dies fra Papirdesign! Til slutt har jeg dabbet hvit akrylmousse fra Marabu omkring for snøeffekt!

Marianne Design, Folia og Marabu distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails