onsdag 26. juni 2019

Dekorert koffert

Hei!
25.mai ble min eldste jente konfirmert! Det ble en flott feiring av en flott konfirmant, som var veldig fornøyd med dagen :)  Her er en koffert jeg dekorerte til henne, hvor hun kan oppbevare kort og minner fra denne dagen. 


Jeg har brukt nydelige, rosa mønsterark fra Papirdesign, fra serien "Vårstemning". 
Tekststempel er også derfra. 
Det samme er klistremerket "Du er gull"og button "Glad i deg. 


De nydelige sommerfuglene er en digi fraThe Art of Paper Craft.  Jeg har justert størrelsen på sommerfuglene selv helt enkelt i word. Så får man de i den str man selv ønsker! 



Mange av blomstene er fra I am roses! 


Takk for at du kikket innom! 
Klem fra meg



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails