mandag 5. november 2018

Tusen takk

Hei! Er ikke de nye diesene til PD fantastisk flotte? Her her jeg laget gaveposer til en gjeng flotte mennesker som hjalp meg når jeg kjøpte meg nytt hus! Jeg har brukt den lekre, og lett anvendelige hjerte diesen, sammen med "tusen takk" diesen.  Stempelet : "For hjelpen" er fra en eldre stempelplate, som passet perfekt i denne anledningen. 






Inni gaveposen er det sjokolade, te, lakris, ansiktsmaske og ett gavekort. Enkelt pyntet med hjerte og stempelteksten " Du er super" !



Produktliste:
Ark:
Vennskap "Lykkeklem" PD18011
Stempel:
Tusen takk PD14966
En kvinne PD18396
Dies:
Hjerte 4 PD18467
Takk PD18465
Annet:
Hvite halvperler


Håper du ble inspirert. Klem fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails