torsdag 11. oktober 2018

Rosa tag

♥ Oktober er den rosa måneden ♥ og Scrappelyst har en ny grublis utfordring hvor vi vil se rosa på prosjektet
Bli med HER


Til denne utfordringen har jeg dekorert en tag. Selve tagen har jeg stanset ut med en Sizzix dies. Jeg har brukt bølgepapp og gesso. Jeg har pyntet med forskjellige blomster og lekre rosa pyntebær fra 
Kort og Godt. Tekst sirklene er stempler fra Kort og Godt. Lyspæren er en meget kul dies (digger denne!) fra StudioLight. Passer både til maskuline og feminine prosjekter!

StudioLight, Sizzix og bølgepapp forhandles av 
Global Hobby og Kunst








Takk for at du kikket innom! ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails