tirsdag 26. desember 2017

Nyttårsaften PL

Hei!
Her har jeg laget en PL-side fra nyttårsaften 2015. Istedet for PL-kort, har jeg valgt å bruke ett mønsterark fra StudioLight "Woodland winter 01". Da har jeg brukt fra begge sider av arket. Syns det er finest når det matcher i fargene!


Her har jeg pyntet med chalkboard stickers. Rådyret og stjernen i sølv,  er en dies fra Marianne Design "Karin's deer, stars and tag". Og de er stanset ut i en meget lekker glitterkartong fra Kort og Godt. Granbar dies fra Papirdesign. Journaling stempelet jeg har brukt, er også fra Papirdesign.




Her er flere stjerner fra Marianne Design diesen. "Happy new year" banneret er en cutout fra StudioLight.



Her har jeg brukt en dies fra Papirdesign, som ligner på dottie ann! Meget kult! 



Marianne Design og StudioLight produkter forhandles av Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails