lørdag 30. desember 2017

Julekort etter skisse

Hei!

Jeg har laget to julekort etter denne skissen, som finnes i Scrappelyst sitt skissegalleri!

Kanskje du også har brukt noen av skissene våre til årets julekort? 


Jeg valgte å lage ett i blått og ett i rødt. Begge med mønsterark fra Papirdesign



Her har jeg brukt røde poinsetta blomster fra Papirdesign. Charm fra Din Fantasi og bølgepapp forhandles av Global Hobby og Kunst.  


Snøkrystall dies fra Papirdesign, stanset ut i nyydelig glitterkartong fra
Kort og Godt!




God Jul diesen fra Papirdesign er en av mine største favoritter! Her har jeg også brukt granbar diesen og rammedies under kakeservietten.



Håper du ble inspirert til å kikke innom skissegalleriet til Scrappelyst!



Klem fra meg 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails