mandag 6. oktober 2014

Løveparken

Vi var innom Givskud zoo (løveparken) når vi var på danmarksferie i sommer. Her er det lagt opp til "safari", ved at man kan kjøre egen bil gjennom parken. Vi valgte å ta bussen istedet. Det var veldig dovne løver, som akkurat hadde spist når vi kjørte gjennom der...var såvidt løvefar reiste opp hodet, for så å legge seg ned igjen, så jeg rakk såvidt å knipse ett bilde ;)  Men de dyrene der må jo få i seg utrolig mye eksos i løpet av sommeren!! Var lang lang rekke med biler i ett sett...hele dagen :/  Men men.... Alt i alt, så var det en flott park og vi hadde en fin dag :)


Jeg vil gjerne delta på GDT utfordringen hos project life norge:
"Bruk ALFABET KLISTREMERKER & WASHI-TAPE på PL-siden din,
og for å ikke gjøre det altfor enkelt skal disse fargene brukes på siden din...
ORANSJ, BRUN OG GUL!"



Under teksten Løveparken, så har jeg brukt stensil(bubble av TH) og gesso, deretter gått over med gul og rød stempelpute for å få orange. og ett dyrepreget mønster :)

De små søte #tekstene er fra Staz

Wycinanka chipboard er brukt... Alfa stickers...washi tape...rubons....kamera raisin fra Prima...gull dotter..... en gul klistremerkestjerne... PL-kort fra noe jeg ikke husker.....og mønsterark....




3 kommentarer:

  1. Denne sida er bare knall-lekker! Digger alt med denne sida! :)

    SvarSlett
  2. Herlige farger og mange kule detaljer.

    SvarSlett
  3. På tross av dovne løver ble det en flott PL side :) Takk for at du deltar på GDT utfordringen hos PLN.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails