mandag 4. november 2013

Julekalender


Scrapping.no har 10 års jubileum! Og de har da laget mange flotte oppgaver til oss. Her har jeg laget en fyrstikkeskekalender til den ene oppgaven. 

Her har jeg brukt av de minste fyrstikkeskene (da jeg ikke gadd å reise rundt for å finne større....) Nytt juleark fra Magnolia har jeg brukt! (tror dt er nytt iallefall?) Stanset ut tre trær med marianne design sin juletre dies, og brettet og limte de sammen. Er egentlig ikke helt ferdig...mangler snø synes jeg...men...må bare kjøpe det først.....  Og ja...hele kalenderen er helt skakk *lol* jeg prøvde å bruke knappetårn til "føtter" men de ble visst ikke like høye....Magnoliaen er fargelagt med distress reinkere.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails