tirsdag 3. januar 2012

Lilla bursdagskort

Her er ett kort jeg har laget til en artikkel for De Kreative inne på scrapping.no. På forsiden her er det nesten daglig noe nytt å lese! Artikkelen min om dette kortet finner du HER!

Kjekt å ha noen bursdagskort liggende nå fremover. Er det ikke ett supersøtt stempel? :)Dessverre ble bildene litt blasse i fargen....da jeg tok de, så var det dystert vær ute....





Jeg var forresten så heldig å vinne en scrappepakke inne hos Kristina! Hvis du ikke har vært hos henne før, så anbefaler jeg deg en titt. Hun lager mange lekre LO'er!! Gleder meg til å få noe annet i postkassa enn det tonnet med reklame som har kommet de siste dagene :)

Har du kastet ut jula ennå? Her ble julepynten tatt ned i dag, men treet holder seg så fint så det får stå noen dager til <3 Også holder jeg på med en ny pebbles freebie! Forslag til tekster mottas med takk :-D

2 kommentarer:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails