lørdag 5. oktober 2019

Retro herrekort


Laget ett retro route 66 inspirert kort med kule mønsterark og diecuts fra StudioLight! Mønsterarket er fra en PaperPad i A5 str, så det passet perfekt til mine kort som jeg lager i nettopp denne str! Og veldig kult motiv på arket, så jeg prøvde å beholde så mye som mulig av det ved å la pynt og tekst komme i bunn av kortet!Her er det diecuts fra StudioLight( tavle, hjerte og bensinpumpe) dies fra StudioLight (murstein og tannhjul!) Tall stempel og dies fra Papirdesign!








På innsiden har jeg brukt kule stempler fra en StudioLight stempelplate: stampin318 fra industrial 3.0 serien og tannhjul!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails