onsdag 17. april 2019

God påske!

Hei! 
Det er ikke så ofte jeg lager noe påskepynt lenger, men i år fikk jeg lyst til å lage ett lite lerret!


Her har jeg tatt den delen av egget som har kant, slik at den kunne klippes opp og brettes inn for å få limt den fast til lerretet. 


Deretter har jeg sprayet med litt forskjellige farger for å få den effekten jeg ønsket! Jeg sprayet litt i etterkant også, etter jeg hadde pyntet den ferdig. For  å jevne ut litt. Hvit tipex splattet jeg over helt til slutt!


Slik ble det ferdige lerretet!





Produktliste:
Dies:
Blomster:
Roser gule
Annet:





Håper du ble inspirert! Og jeg ønsker deg og dine en riktig god påske! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails