onsdag 6. mars 2019

Bordkort spillkontroller

Hei! 
I år har jeg konfirmant i hus! Kan ikke fatte at min eldste datter allerede fyller 15 år, for jeg har jo ikke blitt noe eldre! Hun har valgt å konfirmere seg borgerlig, og det er allerde i mai måned. Så da har jeg startet med å lage bordkort! Hun er glad i mye forskjellig, bl.a å spille playstation (fortnite såklart) så da falt valget på den kule diesen "Kontroller PD17255"! Hun har valgt rosa og gull som temafarger i konfen, så da ble det gull-kartong i bunn og det herlige nye rosa mønsterarket "Sveve høyt" fra kolleksjonen Vårstemning øverst. Perfekt match!

I tillegg har det jo kommet en meget kul splash dies! Denne ble en fin kombo på kontroller diesen med blomst og navn i rosa dymo tape!




Papirdesign har også servietter i sitt sortiment! Lekker lys rosa serviett med tekst!



Her er ett lite knippe av bordkortene jeg har laget


Produktliste:
Ark:

Dies:

Blomster:

Annet:


Håper du fikk inspirasjon! Klem fra meg!

1 kommentar:

  1. hei! så flotte bordkort :) kan du forklare hvor mange du får trykt opp på et kartong ark... å der det to deler ettersom jeg ser den i gull er bredere enn den i rosa? mangler litt fremgangsmåte hos forhandler for å kunne fått bestilt riktig på første forsøk :) takk

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails