onsdag 3. oktober 2018

Høstblader

Hei!
I dag vil jeg vise dere hvordan jeg har laget noen høstblader. Disse brukte jeg på en LO, men de kan fint brukes som flott pynt på ett kort også! 

Her er utstyret jeg brukte: distress oxide og spray på hvit kartong. Disse fargene sammen, ble til flotte høstfarger!




Jeg har brukt diesen Blad PD17264 . Deretter splættet jeg litt med tipex over de for å skape litt kontrast. Deretter krøllet jeg de litt for å lage mer liv i de!


Her er de på på høst siden min! Mange flotte blader i herlige høst-farger!




Og de nye klistremerkene "Årstider" passet jo så godt!






Håper du fikk lyst til å prøve å lage dine egne høst-blader.
Klem fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails