torsdag 14. juni 2018

Dåpskort

Hei!
I dag har jeg lyst til å vise dere dette dåpskortet jeg har laget på bestilling. Kortet er laget av A4 kartong, som jeg har brettet i to. ca 21x13 cm. 




StudioLight "So spring" serien har ikke bare nydelige mønsterark og motiv, men består av stempler og dies også.  Her har jeg stemplet med amsterdam maling, og deretter orange distress oxide oppå malingen. 






Nydelig blonde, orange pyntebær og dåp stempel fra Kort og Godt





Sommerfuglene er klippet ut fra en digital fil fra Allegra digital



Her er diesen som jeg har brukt på dette kortet. 


♥ Håper du fant litt inspirasjon 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails