onsdag 18. april 2018

Vinter PL

Hei! 
Vi er vel egentlig litt ferdig med vinteren nå, er vi ikke? Hagen min er full av snø ennå, som sakte men sikkert tiner. Nå vil jeg ha varme og vår!! ... Men allikevel så fikk jeg kjempelyst til å lage en vinter side i albumet til Matilde jinta mi. Og sånn er det som regel når jeg scrapper, det går lettest å scrappe LO/PL når man finner bilder man får lyst til å scrappe! Er det bilder eller oppdrag jeg føler jeg mååå lage, så blir jeg ikke like ivrig eller like kreativ.... rart? Eller er det flere som har det på samme måte?

Uansett, denne siden storkoooste jeg meg med. 

Man trenger ikke haugevis med eget project life utstyr for å lage en slik side. Det holder med papir og litt pynt. Ett mønsterark holdt til bakgrunn for alle lommene på denne siden! (Becky Higgins Design Q) Og valget falt på baksiden til arket barnedåp fra serien Fremtidsdrømmer! Lekkert i blått  med stjerner. 





 

Jeg har brukt bølgepapp som element på en del av lommene! Stjernen og hjertet er stanset ut med PD dies. Sirkelen er også fra en PD dies, den er nemlig blomstersenteret til Bladkrans diesen. Stilig? Klistremerker fra arket Frøken Fryd passet så godt, siden de er i råååsa ... og dotter må selvsagt med!



 
Øverst i hjørnet her, har jeg litt lag på lag med papir i ulik form, klistremerker, dott og en tag i fin kombinasjon. 



 
PD har jo også rååsa kakeservietter, som passet perfekt! Flere av bakgrunnene har også fått litt vintereffekt med noen dæsjer med gesso, som f.eks på denne her. 




Takk for at du kikket innom! Og håper du fant litt inspirasjon! 


Produktliste:
Ark:
Dies:
Granbar krans PD17315
Annet:
Frøken Fryd PD15044



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails