tirsdag 6. mars 2018

Babyshower

Hei!
I dag vil jeg vise dere noe jeg har laget på bestilling til en babyshower!

Dette er er en gjette konkurranse for deltagerne på babyshoweret. Her skal de gjette fødselsvekt og lengde, samt om den ligner mor eller far. Jeg har brukt en papp plate i bunn for å gjøre det stivere/bedre å skrive på. Ett fint minne fra babyshoweren.



Papirdesign har jo perfekte papirer og dies til denne typen prosjekter! 



Herlig button fra MagicMonday!
Blomster fra I am roses


Chipboard fra Wycinanka. Pyntebær og snurrer fra Kort og Godt.



Også laget jeg denne, med sikkerhetsnål bak, som den vordende mor skulle ha på seg.
Sommerfuglen er klippet ut fra ett klippeark fra Kort og Godt.



Ha en flott dag!
Hilsen meg!

1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails