søndag 1. oktober 2017

Halloween

Oktober utfordringen hos Papirdesign er ute! Bli med da vel!


Jeg har laget en Halloween Layout denne gangen! 31.oktober så kommer det kanskje noen skumle hekser og skjelletter på døra di ;)

Jeg har brukt mønsterark fra Knask eller Knep serien. Helt perfekte!


Jeg har pyntet med svarte og orange dotter


Bak bildet har jeg brukt de nye diesene, doilie og vimpel!! kjempestilige begge to!






Produkter:
Ark:
Knask eller knep Bøøø
Knask eller knep gresskar
Dies:
Vimpel PD17326
Doilie PD17330
Annet:
Dotter orange
Chipboard gutt
Klistremerker hvit


Takk for at du kikket innom! Ha en flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails