onsdag 11. oktober 2017

Hakkebakkeskogen


Hei! Nå er det ny grublis utfordring ute hos Scrappelyst!

Utfordringen var høstfarger, og jeg har scrappet en LO i høstlige farger! I sommer var vi en tur i Kristiansand Dyrepark, og der så vi på Hakkebakkeskogen. Veldig flott laget forestilling! Jeg har brukt hvit kraftkartong(digger denne kartongen!) og laget min egen bakgrunn med distress oxide og marabu akrylmousse. Jeg har brukt mønsterark fra Kort og Godt bak de små bildene. Reven er en dies fra Sizzix. Hvit kraftkartong, marabu og sizzix produkter forhandles av Global Hobby og Kunst.





Håper du fant litt inspirasjon!
Ha en flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails