søndag 15. oktober 2017

Body kort

Hei!  Overalt på nett, så finner man inspirasjon. I dag vil jeg vise en body jeg ble inspirert til å lage, fra ett body-album jeg så på instagram! Siden jeg ikke hadde noe mal eller album, så tegnet jeg liksågodt en mal selv. Den ble ikke helt perfekt, men pytt pytt :) Denne malen og min fremgangsmåte vil jeg dele med dere!

Her ser du det ferdige resultatet!


Jeg har pyntet med den lekre sommerfugl diesen, flotte blomster og pompoms!



Stempelet fra platen "navnefest" har bare en så nydelig font!Lekkert stempel!<3 den="" dies="" en="" er="" font="" krone="" krystaller="" m-sirkel="" med="" og="" pyntet="" rose.="" s="" stanset="" ut="">


Innsiden er holdt enkel. Tekst stanset ut med oval dies.


Her er en mal hvis du ikke har lyst til å tegne en selv :)
Print den ut i den str du ønsker. (min er ca 15x18cm ) 



1. Legg malen oppå mønsterarket du ønsker, og strek rundt.
    Jeg ville ha to forskjellige mønsterark på min body, derfor streket jeg opp          toppen først. Og deretter bunnen.



Husk å lag en ekstra kant på enten topp eller bunn, hvis du skal ha to forskjellige ark. Slik at de kan limes sammen.


2. Fest de to delene,  og klipp ut en hel body som skal være innsiden


3. Legg de over hverandre og lag hull, som de kan festes sammen i. Jeg         anbefaler å bruke eyelets her, men jeg kunne ikke finne igjen mine. Det er     sikkert flere måter å feste de to delene på, men jeg brukte bare tråd. 


4.Deretter er det bare å pynte bodyen slik du ønsker!
Håper du ble inspirert til å prøve! Klem fra meg!


Produktliste:
Ark:
Velkommen lille venn -Baby jente PD17282
Velkommen lille venn- Badeender PD17279
Stempel:
Navnefest PD17241
Dåpsbarnet PD13786
Dies:
Sommerfugl PD17265
Sirkler PD17311
Ramme PD16171
Bordkort (krona) PD17257
Blomster:
Gardenia gul
Roser gul og rosa
Søte blomster rosa
Annet:
Krystaller lilla
Båndpakke babyjente





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails