torsdag 14. september 2017

Kort til en fisker

Heisann!
I dag vil jeg vise dere ett staffelikort jeg har laget til en fisker :) Jeg har vært heldig å fått prøve meg på akvarell maling fra van Gogh som distribueres av Global Hobby og Kunst.  

Jeg har laget bakgrunnen med malingen og vannpenselen, og deretter stemplet over med motiv og tekststempel fra Kort og Godt. Vannpenselen var veldig 
enkel å bruke og kjekk ved påføring av mer vann. Den funket ekstra bra å lage splætter med, bare å ta farge på penselen, trykke ut litt vann og splætte i vei!


Her er det ferdig kortet med motivet.
Mønsterark(unntatt det med fiskekroker) er også fra 
Kort og Godt


Ellers har jeg brukt vinkler og "Gratulerer" chipboard fra Wycinanka. Dotter og scribbles and splat dies fra Sizzix.




Takk for at du kikket innom! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails