onsdag 6. september 2017

Iskaffe

Hei! 
Jeg er ikke noe særlig glad i hverken kaffe eller iskaffe , men blant min tenåringsdatter og hennes venninner, så er iskaffe populært! Her har jeg derfor laget en liten gavepose med iskaffe-poser, som hun kan gi bort i gave. 


Bordkort diesen må jo ikke bare brukes til bordkort, den er jo kjempeflott å bruk til topper på en slik clearbag-gavepose! Jeg har også brukt den i bunnen. 



Jeg har pyntet med silhouette av en jente, jeg har også stanset den ut i svart og lagt bak for litt skygge effekt. Ellers har jeg pyntet med stjerne-chipboard, klem- button og klistremerke. 


I bunnen har jeg pyntet med dette stempelet av en kopp, som passet helt perfekt! Jeg har også brukt klistremerker her.


På baksiden er det plass til å skrive en personlig hilsen!


Produktliste
Ark:
Stempler:
Dies:
Annet:
Klistremerker





Takk for at du kikket innom! Håper du fikk litt inspirasjon!


1 kommentar:

  1. Denne var kjempefint :-) Fine mønsterpapirer du har brukt

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails