torsdag 20. juli 2017

Melkehjerter

Hei!
En dekorert eske med melkehjerter er vel koselig å gi og få? :)

Jeg har malt ett par ganger med gesso for å dekke gulfargen til orginalemballasjen. Deretter har jeg kledd den inn med mønsterark fra StudioLight. 

Her har jeg brukt 3 forskjellige dies for å bygge under tekststempelet fra Kort og Godt. 
Den nederste er fra Marianne Design- Classic square, deretter Papirdesign dies: ramme2, og til slutt spellbinders triple tear.  


Jeg har pyntet med en Diamant chipboard fra Scrapiniec, den er i to deler, bakdelen har jeg farget med lilla distress oxide og den andre delen har jeg embosset med sølvglitter embossing fra Creative Expressions. Snurreblomster fra Kort og Godt, roser fra WOC og blomster fra Nille.



"Hurra for deg" er chipboard fra Papirdesign. 


Takk for at du kikket innom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails