tirsdag 6. juni 2017

Shadow box kort

Dette innlegget kan også leses hos Scrappelyst!

Hei! Til min datters 13-års dag så laget jeg dette shadow box kortet! Jeg fant en flott video på youtube, som var enkel å følge. Gøy med ett annerledes kort!

Til selve rammen valgte jeg å bruke ett tosidig mønsterark fra StudioLight- Home and Happiness 01. Da fikk jeg brukt begge de flotte sidene av arket! Jeg valgte ett nydelig tekststempel fra Kort og Godt, som motiv.


Bak tekststempelet har jeg (dryssfri!) glittermosegummi, stanset ut med en rammedies fra Kort og Godt . Tallet 13 er også stanset ut i denne lekre mosegummien. Chipboarden , drømmefangeren, er fra Wycinanka.



Masse lekre blomster, hvor de fleste kommer fra Iamroses.


Innsiden er holdt enkel.


Studiolight og glittermosegummi forhandles av Global Hobby og Kunst

Takk for at du kikket innom! Håper du ble inspirert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails