onsdag 28. juni 2017

Gjenbruk

Dette innlegget kan også leses hos Papirdesign!

Hei! Håper alle har en flott sommer selv om kanskje været er variabelt :) 

Jeg har ett lite lager med forskjellig emballasje, som jeg syns er kjekt å dekorere hvis jeg skal gi bort en gave.  Denne esken syns jeg var så kjekk, da den har en skuff som man kan legge gaven i. Gjenbruk er veldig fint! 



Den ble til en gave eske til en baby gutt! Den nye serien fra Papirdesign " Velkommen lille venn" er bare såå nydelig! På bakgrunnen har jeg brukt en stjernestensil og hvit akrylmousse fra Marabu.


Jeg har pyntet med sløyfediesen,blad diesen, button og forskjellige blomster




Produkter:
Ark:
Velkommen lille venn PD 17273 Snuppen
Velkommen lille venn PD 17274 Øyenstein
Velkommen lille venn PD 17277 Babygutt
Velkommen lille venn PD 17275 Kosebamse
Dies:

2 kommentarer:

  1. Kjenner meg så godt igjen. :-D Jeg sparer på esker, bokser og litt forskjellig - med tanke på at jeg skal dekorere dem en dag. Prøver å være litt selektiv med hav jeg tar vare på. Familien min sukker nok litt over meg noen ganger, men det får så være.

    Nydelig dekorert eske, mange fine detaljer å se på.♥ Vimplene, hvordan du har laget folder i arket, og benyttet tekststripa fra mønster-arket.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! <3 Jeg har begrenset med lagringsplass, men er jo så synd å kaste finfin emballasje...hehe :)

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails