lørdag 6. mai 2017

4 like kort


Hei!
Her har jeg laget 4 kort etter samme oppsett. 
Det går veldig mye kjappere når man lager like kort! 
Jeg har brukt ark fra StudioLight sin paper pad #40 med treverksark,de er bare så lekre! Jeg har ennå ikke blitt lei slike kule treverksark :) Tallene jeg har stemplet med og embosset er en stempelplate fra Papirdesign. Tekststempelet er fra Norsk Stempelblad.


Jeg har bygget opp med to doily dies, bakerst fra Cheery Lynn- English tea party og deretter med Sizzix/Tim Holtz- doily dies


Tekststripene er klistremerker fra Papirdesign





StudioLight og Sizzix forhandles av Global Hobby og Kunst.



Takk for at du kikket innom! Ønsker deg en kreativ dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails