mandag 3. april 2017

Winter Wonderland

I dag blogger jeg for Scrappelyst!

Hei!
I dag har jeg lyst til å vise dere en vinter-LO jeg har laget! Bildet ble tatt i vinterferien, da vi var så heldig å få være med på hyttetur i Engerdal. Flott sted!

Mønsterarkene jeg har brukt her er fra Papirdesign. Arket er fra serien "Velkommen lille venn"- Klovnestreker, og her har jeg brukt baksiden av det. Ellers så har jeg brukt en stensil fra Prima på bakgrunnen, med 3 forskjellige akrylmousse farger fra Marabu; hvit, grå og rosa. 

Tittelen "Winter Wonderland" er en nydelig dies fra Kulricke. Og den er stanset ut i mosegummi.


Pyntet med button fra Papirdesign. Og glannzmerker i blått hjerte fra Staz. Stor blå blomst fra Prima og de andre er fra WOC.


Nydelig font på denne diesen! 




Vimpel i tre fra søstrene grene. Med rosa tråd fra Kort og Godt og tekst klistremerke fra Papirdesign.


Produkter fra Staz og Marabu forhandles av Global Hobby og Kunst.

Håper du fant litt inspirasjon! Takk for at du kikker innom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails