mandag 17. april 2017

Fjelltur - PL

Mitt bidrag nr3 til 3-års feiringen av Project Life i Norge

Jeg har laget en side fra jentene og pappaens årlige telt-tur på fjellet i fjor. I år skal jeg også endelig være med :)
Jeg husker ikke hvilket kit jeg har brukt kort fra her dessverre... Men nå fikk jeg endelig brukt noen klistremerker (bål,panne,marshmellow) fra Nille som jeg har hatt liggende i flere år! Trefiner ordene "sommer" og "glede" er fra Papirdesign. Det samme er dottene og klistremerkene "ut i skog og mark" og "bålkos". Hovedtittelen er stanset ut med mitt nye favoritt alfabet-dies fra Sizzix, som har flere av samme bokstav, slik at man kan stanse ut mange ord samtidig. Det syns jeg er superkjekt iallefall :) Da er det lettere å få brukt det også.





Inspirert av dette bildet:


3 kommentarer:

  1. Flott side . Flott tittelkort med mange fine detaljer:) Tusen takk for at du er med å feirer 3-år for PLiN. /DT Bente-Heidi

    SvarSlett
  2. Kul att du valt att inspireras av min bild. Jättefin sida med många fina detaljer. Tack för att du är med och tävlar i 3-års jubileet hos Project Life i Norge. / DT-Marit

    SvarSlett
  3. Härliga och välarbetade dekorationer som man gärna tittar på om och om igen! Fin sida helt enkelt! Tack för att du är med på 3-årsfirandet på Project Life i Norge - nu är det bara att hålla tummarna på en lott-vinst! /DT-Gunilla

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails