lørdag 22. april 2017

Candyland

Noen av oss jentene hos Scrappelyst har scrappet etter samme skisse! Kikk inn i bloggen for å se de andres løsning! 

Her er min løsning på skissen :) Jeg har lagt til litt geometriske former og holdt stilen leken, så de passet til bildene. Mønsterarkene jeg har brukt på denne er fra Kort og Godt.  På bakgrunnen har jeg brukt cirkel stensil med en lysgrønn akrylmousse fra Marabu. Chevron pilene er ett stempel fra Papirdesign, det samme er button med stjerne. Ellers brukt chipboard fra Wycinanka (kryss, svertet med grønn stempelpute, og pil med stjerne inni...også farget med stempelpute)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails