fredag 24. februar 2017

Jippi! Nyheter og giveaway!

I dag kan jeg endelig fortelle den store nyheten!!
Jeg har vært så heldig å få den store æren å være med på Papirdesign sitt kreative team i 2017!
Jippi!!! Jeg er superhappy og stolt! Og gleder meg masse til å kreere med Papirdesign produkter!  




Jeg har da dekorert en stor tag på 13x27cm til en konfirmant. 
Jeg har brukt stilige papirer fra den nye serien "Dagen er din". "

Produktliste:
PD 16137 Håpefull
PD 17292 Fremtidsplaner
PD 18169 dies Mann
PD 631 chipboard stjerner : drøm
PD 14941 Bursdag
PD 15062 Konfirmant 2
PD 14964 Nesten mann
PD 13813 Kul
Dotter





I denne anledningen har jeg en give away!
Det eneste du trenger å gjøre er:
Legg igjen en kommentar i dette innlegget

og krysse fingrene, for at du skal vinne disse flotte stempelplatene!


Ønsker deg en flott dag!!
Klem fra Ann Kristin

15 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med DT-plassen Ann Kristin!
    Gleder meg til å se hva du vil inspirere oss med :)

    SvarSlett
  2. Flinke Ann Kristin. Jeg gleder meg masse til å se hva du skal kreere fremover. God helg til deg <3

    SvarSlett
  3. Vel fortjent. Du lager utrolig mye fint :-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med DT plass hos Papirdesign.
    Har tittet litt her hos deg og du lager utrolig masse herlig.
    Lykke til. Klem Heidi:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer!
    Kjempetøff tag du har laget !
    Ha en fin fastelavenssøndag,klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer som DT 😊 Stilig konfirmasjonstag.

    SvarSlett
  7. Gratulera :) Vert kjekt å fylja med på kva kreativiteten din finn på :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer som DT hos Papirdesign!
    Ein tøff tag du har laga. Likte kombinasjonen med tøft bilde og ein elegant konfirmant.

    SvarSlett
  9. Lekker!! Grattis med velfortjent plass hos Papirdesign:-)

    SvarSlett
  10. Gratulerer til designteamet til Papirdesign. Nå kan du virkelig kose deg emd produkter derfra, de har utrolig mye fint :-) Nydelig tag du har dekorert.

    SvarSlett
  11. Gratulerer så masse snuppa ♥
    Det blir koselig å være på team med deg :D
    Gleder meg til å se hva du lager :)

    Klem

    SvarSlett
  12. Gratulerer med DTplassen :)
    Knalltøff tag du har laget ♥

    SvarSlett
  13. Gratulerer med velfortjent plass og så utrolig stilig tag du har laget!

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye med DToppdrag. Velfortjent, og jeg gleder meg masse til å se hva du tryller frem.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails