torsdag 5. januar 2017

Januar utfordring hos Scrappelyst!

Nytt år, nye muligheter :-) 

"Denne gangen vil vi at du skal bli inspirert av ordet “spenning”. Hva du lager er opp til deg, men fortell oss gjerne hvordan du har blitt inspirert. "
Bli med hos Scrappelyst!

Jeg har aldri stått på slalom selv, men kan tenke meg at det gir spenning og adrenalin! Derfor valgte jeg å scrappe dette bilde til denne utfordringen!
Jeg har brukt forskjellige mønsterark fra Papirdesign, hovedsaklig "Gledelig jul" serien
Trær er stanset ut i kork med Papirdesign dies, og dabbet med hvit akryl mousse
Ski chipboard er fra Wyzinanka, og chipboardteksten er fra Scrapiniec







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails