onsdag 16. november 2016

Julen i fjor

Jeg syns det var så fine PL-kort som Papirdesign har kommet med i årets julekolleksjon:Gledelig jul!

Herlig med norske tekster og så fine at det ikke trengtes noe særlig med pynt!
(Beklager litt dårlige bilder) 

Siden jeg lager album til begge jentene, så måtte de få hver sine sider. 

Jeg fikk 3 PL-sider fra 3 mønsterark! og da brukte jeg ikke på langt nær alle PL-"kortene"! 




Det ble også en jule-LO med de nye mønsterarkene fra "Gledelig jul". Med bilde fra to søte nisser som gikk julebukk til mormor og bestefar.

Her har jeg også brukt alfabet stickers, button og trefiner tekst:god jul fra Papirdesign. Ellers har jeg stanset ut de små hjertene med en dies fra SSS. Og de store røde hjertene er klistremerker fra Staz.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails