søndag 3. juli 2016

Lykke til

Dette innlegget kan også leses hos Scrappelyst!

Hei! I dag vil jeg vise frem ett bestillingskort jeg har laget. Kollegaer av denne damen ville gi henne ett kort i A5 størrelse, da hun skulle slutte i jobben. Jeg syns det er artig å få noen stikkord om mottaker,så det kan bli mer personlig. Denne gangen fikk jeg vite at hun likte lilla veldig godt, og øl! Så det var jo en artig utfordring. Løsningen ble dette motivet og lekre lilla mønsterark fra Papirdesign.

Ellers har jeg brukt:
Kartong fra  Papirdesign
"Lykke til" tekst dies fra  Papirdesign
Alle de lekre blomstene er fra I am roses: lily mini og daisy.
Sizzix thinlits doily dies by Tim Holtz
Marianne Design:Diamond Gems i sølv
Sommerfuglen satt på noe hårpynt jeg hadde en gang
Kakeservietter






Takk for at du kikket innom i dag! ♥♥♥

1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails