søndag 17. juli 2016

Blomster-layout

Hos Scrappelyst pågår det en utfordring nå: vi vil se blomster! Sleng dere med :)


På denne layouten tok jeg utgangspunk i Scrappelyst skisse #19. Jeg har overlappet to mønsterark fra Kort og Godt som bakgrunn. Deretter brukt Marabu akryl mousse vanilla og grey. Den grå moussen har jeg bare smurt utover med spatel -> deretter tørket -> lagt på stensil hvor jeg har brukt vanilla moussen. Deretter har jeg bygd opp med ark og tags under bildet. Sirkelen lagde jeg helt til slutt.


De store, knallfine blomstene er stanset ut med Marianne Design: creatable Petra's waterlily,  ellers er de rosa blomstene fra I am Roses og de gule fra Storyteller. De små søte sommerfuglene er også fra Marianne Design: craftable punch die-butterflies




Chipboarden "Den følelsen" er fra Scrapiniec og passet veldig godt til bildet av to slitne mennesker.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails