søndag 19. juni 2016

GDT hos Kreativ Scrapping:minialbum

Dette innlegget kan også leses hos Kreativ Scrapping i dag. Takk for forespørselen! :) Alltid hyggelig å få GD oppdrag :)


Minialbumet fant jeg i en butikk når jeg var i Danmark. Det er ett trekkspill album i hardpapp. Jeg er jo flink til å scrappe albumsider til jentene mine, men nå hadde jeg lyst til å lage noe til meg selv. Jeg har ikke så mange baby/barne bilder av meg selv, desto viktigere å bevare de jeg har. Så jeg scannet inn originalene og printet de ut i en str som passet. Siden det er ett trekkspillalbum, så måtte jeg bare bruke flat pynt.


Jeg har stort sett brukt resteark fra Maja Design serien " vintage summer basics" på hele albumet. Ellers kan jeg nevne rubons fra Melissa Frances, klistremerke ord fra Papirdesign,filmstrip fra Tim Holtz, diverse dies fra Memory Box, vimpel dies fra LaLaLand, hjerte dies fra Sizzix og snøkrystall dies fra Kaboks. 








1 kommentar:

  1. Så nydelig album du har laget :-) Fin måte å ta vare på egne barndoms minner:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails