torsdag 9. juni 2016

Eksplosjonskort med kake til bryllup!

Hei! 
I dag vil jeg gjerne få vise dere ett eksplosjonskort jeg har laget, med kake på innsiden. Disse tar litt tid å lage, men jeg syns det er gøy. Ikke minst når man ser resultatet! Malen jeg har brukt, er fra Ett Trykk.


Alle mønsterarkene jeg har brukt på dette kortet, kommer fra StudioLight! Samt motivet på toppen av esken. Nydelige ark og motiver!

På toppen av esken har jeg stanset ut teksten "til brudeparet" med dies fra Papirdesign. Selve skyggen er stanset ut i kork.
Hjertene er glansmerker fra Staz.


Rundt kanten av lokket, har jeg stanset ut en bord med Sizzix thinlits Lace. 
Lekker, ikke sant!


På toppen av kaka er det ett brudepar i chipboard fra Wycinanka.
Blomstene jeg har pyntet med nedover kaken er fra I am Roses


Kaketoppen kan tas av, og der kan man f.eks gjemme love hearts godteri eller noe annet koselig!






Global Hobby og Kunst er forhandler av StudioLight, Sizzix og Staz. Hvis du klikker HER så finner du hvilke butikker som selger disse produktene. 


Takk for at du kikket innom! Ønsker deg en god kreativ dag videre!

1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails